مقدمه ای در خصوص ثبت شرکت در یزد

ثبت شرکت در یزد مانند همه شهر ها و استان ها بیش از هر چیز یک ضرورت محسوب می شود.  شاید از خود بپرسید که ضرورت ثبت شرکت در یزد چه می تواند باشد. ما این مقاله را نوشته ایم تا اهمیت ثبت شرکت در یزد را به شما گوشزد نماییم. مطالعه این نوشته شاید یک دقیقه به طول انجامد لیکن آن را به همه همشهریان یزدی خود توصیه می نمایم. سعی کرده ام بخش زیادی از تجارت خود در خصوص مسائل مختلف مرتبط منجمله مراحل ۰ تا ۱۰۰ ثبت شرکت در یزد، هزینه ثبت شرکت در یزد، ثبت برند در یزد  و غیرو را در این نوشتار بگنجانم.

استان یزد و خصوصا شهر یزد در سالهای اخیر مورد توجه سرمایه گذاران بوده است. رشد صنایع مختلف در این استان به وضوح  حکایت از کارآفرینی در این استان دارد. بی شک راه اندازی کسب و کار در یزد شیوه های خاص خود را می طلبد. کارآفرینان با هدف درآمد زایی بهعرصه های مختلف ورود می نمایند. در این رهگذار ثبت شرکت در یزد  چه اهمیتی می تواند داشته باشد. در واقع صاحبان کسب و کار می خواهند بدانند با ثبت شرکت به چه دستاوردی خواهند رسید.

بسیاری از ما می پرسند آیا ثبت شرکت راهکار خوبی است. پاسخ این است که در بسیاری از موارد بهترین راه شروع کسب و کارهای مختلف منجمله تولید، بازرگانی، تجاری ، پیمانکاری ثبت شرکت می باشد.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در یزد
بسیاری از ما می پرسند آیا ثبت شرکت در یزد راهکار خوبی است. پاسخ این است که در بسیاری از موارد بهترین راه شروع کسب و کارهای مختلف منجمله تولید، بازرگانی، تجاری ، پیمانکاری ثبت شرکت می باشد.

بالشخصه کمتر کسب و کار بزرگی را می شناسم که انفرادی باشد و در اصطلاح حقوقی به شیوه شخص حقیقی مدیریت شود و برعکس حرفه ای ها اکثراً به شکل شخص حقوقی و یا شرکت در آمده اند.

فکر می کنم همین کافی باشد که اهمیت ثبت شرکت در یزد  را درک کرده باشید. پس اگر در فکر راه اندازی کسب و کار خود هستید آستین های خود را بالا بزنید.

چگونه ثبت شرکت در یزد را به انجام برسانم؟!

ثبت شرکت در یزد چه مراحلی دارد. در واقع موکل ما در یزد چه مراحلی را از ۰ تا ۱۰۰ ثبت شرکت در یزد باید از سر بگذراند.

در واقع به کمک ثبت عالی خانی ۰ تا ۱۰۰ ثبت شرکت در یزد برای شما انجام می شود. من توصیه می کنم هیچگاه یک کار حقوقی مثل ثبت شرکت را خودتان انجام ندهید.

به شما آموزش ثبت شرکت در یزد می دهم نه با این قصد که خود آن را انجام دهید. می خواهم اطلاعات شما را بالا ببرم والا هیچگاه انجام کاری مثل ثبت شرکت در یزد  که با هزینه  مختصر قابل انجام می باشد را به وادی سعی و خطا نسپارید.

آیا من می توانم خود ۰ تا ۱۰۰ ثبت شرکت در یزد را انجام دهم. بلی می توانی، همانطور که می توانی جوشکاری، بنایی، نجاری، … را خودت با صرف وقت یاد بگیری و انجام دهی.

مهم این است که بهایی که می پردازیم باید همیشه بصرفد. گاهی همانند ثبت شرکت در یزد به جز هزینه وقت و زمان که باید بر سر راه سعی و خطا بگذاری خطاهای قابل اغماض نیستند.

من اینجا هر قدر درباره نحوه ثبت شرکت در یزد توضیح بدهم باز هزار یک نکته عملی بر سر راه وجود دارد که متاسفانه تنها با صرف سالها تجربه به دست آمده است.

از انتخاب نوع شرکت، انتخاب نام شرکت گرفته تا  ظرایفی مانند انتخاب مدیران و صاحبان حق امضاء همه و همه مسئولیت ساز و تعهد آورند.

در هنگام ثبت شرکت در یزد بهتر است شما با همه حقوق و مسئولیت های خود آشنا باشید. من توصیه می کنم از مشاوره رایگان ثبت شرکت یزد در موسسه ما بهره مند گردید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در یزد

خبر خوب اینکه نیازی به ارائه اصل هیچگونه مدارکی به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یزد وجود ندارد. این اتفاق پیامد اتصال سامانه ثبت شرکت ها به سامانه های ثبت احوال، پست و غیره بود.

در واقع ثبت شرکت در یزد تنها به اطلاعات هویتی نیاز دارد . در این زمینه حتی نیازی به ارائه مدارک دال بر عدم سوء سابقه که تا چندی پیش وجود داشت هم نمی باشد.

اگر می خواهید بدانید مدارک ثبت شرکت در یزد کدامند بر روی این لینک کلیک نمایید. در شهر یزد نیز همانند همه شهرهای کشور به مدارک مشابهی نیاز می باشد.

هزینه ثبت شرکت در یزد چقدر است

پیش از ورود به ارائه مضنه ثبت شرکت در یزد لازم است یاد آوری بکنم که همواره ثبت شرکت در یزد  را با کمترین هزینه و در کوتاه هترین زمان ممکن ارائه نموده ایم.

بر این باوریم که حمایت از کسب و کار در یزد با سهل نمودن ثبت شرکت در یزد ممکن می شود. در این راستا هزینه مشاوره خود را حذف نمودیم و در واقع مشاوره رایگان ثبت شرکت در یزد ارائه می نماییم.

به جز این مورد هزینه ثبت شرکت در یزد را تا جای ممکن پایین آوردیم تا جایی که امروز خدمات خود را با نازل ترین قیمت ممکن ارائه می نماییم.

برای استعلام هزینه ثبت شرکت در یزد با ما تماس بگیرید. مطمئناً حاصل رضایت شما و ارائه خدمات با کیفیت در این زمینه خواهد بود.

برخی از هزینه هایی که ثبت شرکت به جز پرداخت هزینه های موسسه در پی دارد به شرح می باشد این هزینه ها حدودی بوده و ممکن اسا اندکی متفاوت باشند.

هزینه پست ۵۰ هزار تومان جهت رساندن اوراق امضاء شده به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یزد

هزینه که به اداره ثبت شرکت و موسسات غیر تجاری یزد ۱۰۰ هزار تومان به شکل کشیدن کارت پرداخت می گردد

هزینه که جهت درج آگهی تاسیس شرکت خود می بایست در سایت روزنامه رسمی کشور پرداخت نمایید حدوداً ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

مدت زمان ثبت شرکت در یزد چقدر است

این سوال شاید یکی از پر تکرار ترین سوالاتی باشد که متقاضی ثبت شرکت در یزد از ما می پرسد. به طور متوسط بین یک هفته تا ده روز زمان نرمال ثبت شرکت می باشد.

این زمان از روزی می باشد که کلیه مدارک شما آماده و بلافاصله پس از انجام کارهای اینترنتی ثبت شرکت مدارک را امضاء و به اداره پست نمایید.

تاخیر در هریک از این مراحل کار شما را طولانی می کند.  برخی به عده ای از شرکاء خود دسترسی نداشته و گرفتن امضاء از آنها مشکل می باشد. بهتر است در هنگام انتخاب شریک به فکر دسترسی های لازم در هنگام امضاء خواستن از وی باشید.

چه نوع شرکتی در یزد ثبت بکنم

در هنگام ثبت شرکت در یزد ممکن است از خود سوال نموده باشید که چه نوع شرکتی ثبت نمایم. شکل دیگر این سوال این است که چه نوع شرکتی بهتر است.

انواع شرکت در یزد به لحاظ قانون تجارت

به تجویز قانون تجارت هفت نوع شرکت در ایران قابل ثبت می باشد. برخی از این نوع شرکت ها شرکت سهامی خاص، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت تعاونی و موسسه می باشد.

در عمل لیکن ثبت شرکت سهامی خاص در یزد، ثبت شرکت با مسئولیت محدود در یزد و ثبت موسسه در یزد پر کاربرد ترین های این عرصه می باشد.

انواع شرکت در یزد به لحاظ موضوع فعالیت

ثبت شرکت در یزد بنا بر موضوع فعالیت شرکت انواع مختلفی به خود می گیرد. شرکت شما ممکن است در یزد فعالیتی خدماتی، تولیدی، بازرگانی، تجاری، پیمانکاری و … داشته باشد.

بناربراین ثبت شرکت تولیدی در یزد، ثبت شرکت بازرگانی در یزد، ثبت شرکت تجاری در یزد، ثبت شرکت خدماتی در یزد، ثبت شرکت پیمانکاری در یزد ممکن است منظور نظر شما را بر آورده سازد.

نحوه ثبت نام در سامانه اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری

برخی از متقاضیان ثبت شرکت در یزد خودشان به سامانه اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری مراجعه می نمایند و می خواهند ثبت نام انجام دهند.

برای این دسته قطعاً سوالات متعددی در مراحل ثبت نام در سامانه ثبت شرکت ها به وجود می آید. واقعیت این است که کار با این سامانه زیاد هم ساده نیست.

در واقع قرار بود با ثبت اینترنتی شرکت کار برای متقاضی ساده شود ولی به عقیده من کار با سامانه فعلی هم وقت بیشتری می گیرد و هم نیاز به تخصص بیشتر دارد.

اگر می خواهید بدانید چرا روش فعلی ثبت شرکت سخت تر از قبل شده باید یک نگاهی به روش قدیمی و یا سنتی ثبت شرکت در یزد بیندازیم.

سابق بر این یعنی قبل از تاسیس سامانه ثبت شرکت فعلی برای ثبت شرکت می بایست حضوراً به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یزد مراجعه می کردی.

در آنجا مقداری فرم چاپی بود که می خریدی و البته و مهم تر از همه اینکه تحت نظر کارشناسان اداره ثبت شرکت پرشان می کردی. در واقع کنار دست متقاضی ثبت شرکت کارشناس اداره حضور داشت.

حداقل کمکی که از دست کارشناس اداره ثبت شرکت ها بر می آمد پاسخ به سوالات فنی و حقوقی بود که برای متقاضی ثبت شرکت پیش می آمد . بماند که من خود شاهد بودم که حتی پر کردن فرم های اساسنامه، تقاضانامه، اظهار نامه، صورتجلسه مجمع عمومی و صورتجلسه هیئت مدیره هم زیر نظر ایشان و با صلاحدید آنها پر می شد.

پر واضح است که این موضوع کار مخاطب ثبت شرکت در یزد را بسیار ساده می کرد. دلیل موضوع هم واضح است و استدلال می شود که مراحل ثبت شرکت آشنایی و تسلط به قانون تجارت را می طلبد.

این در حالیست که قانون تجارت بعضاً برای وکلای دادگستری هم یک چالش بزرگ است.  تازه برای ثبت شرکت در یزد مانند هر شهر دیگر تنها مسلط بودن به قانون تجارت کافی نیست.

قانون تجارت کلیات خط و مشی ثبت شرکت را مشخص می کند. درحالیکه آنچه در عمل اتفاق می افتد بر اساس بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی به ادارت ثبت شرکت ها می باشد.

متاسفانه بعد از اینترنتی شدن ثبت شرکت ها آن ارتباط بین متقاضی ثبت شرکت و کارشناس اداره ثبت شرکت ها از بین رفت و به اخطاریه های قانونی تنزل یافت!  درست همین امر موجب سردرگمی متقاضیان و طولانی شدن روند ثبت شرکت می گردد.

البته به نظر من این اتفاق شروع خوبی بود که ثبت شرکت ها به موسسات حقوقی که متخصصین اینکار هستند ارجاع شود. ارباب رجوع ما در یزد اداره ثبت شرکت ها که دید دیگر نمی تواند مشکل خود را حضوری حل کند لاجرم کل مراحل ثبت خود را به موسسه حقوقی متخصص می سپارد.

چرا این اتفاق را خوب می دانم ؟ چون در واقع امروز از ۰ تا ۱۰۰ مراحل ثبت شرکت زیر نظر متخصص امر صورت می پذیرد.

اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری

اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *