مدارک لازم جهت ثبت شرکت چیست

مدارک لازم جهت ثبت شرکت چیست. این سوالی است که متقاضیان ثبت شرکت در اصفهان طی اولین تماس تلفنی از ما می پرسند. واقعیت این است که مدارک لازم جهت ثبت شرکت فیزیکی نمی باشد.

در واقع امروز دیگر مدارک لازم جهت ثبت شرکت کارت ملی، شناسنامه نمی باشد. در واقع ما فقط به اطلاعات هویتی سهامداران و یا دارندگان سهم الشرکه شرکت نیاز داریم.

اگر کنجکاو هستید باید بگویم که دلیل این موضوع هوشمند سازی سامانه ثبت شرکت ها می باشد. از چندی پیش اتصال این سامانه به سامانه هایی شرکت ملی پست این امکان را فراهم آورده است

مشاوره رایگان مدارک لازم جهت ثبت شرکت

مدارک لازم جهت ثبت شرکت

  • تعیین نوع شرکت از لحاظ مسئولیت محدود و سهامی خاص
  • تصویر کارت ملی که بر روی آن شماره شناسنامه، کد پستی و موبایلی به نام همان شخص قید شده باشد.
  • ۵ عدد نام جهت شرکت پیشنهاد گردد.
  • درصد سهام / میزان سهم الشرکه هر فرد چقدر می باشد.
  • مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس هیئت مدیره، عضو هیئت مدیره چه کسانی هستند.
  • صاحبان مجاز امضای شرکت چه کسی / کسانی، به صورت تک تک / با هم هستند.
  • موضوع شرکت به صورت اجمالی و با نگارش صحیح در چند خط بیان شود.
  • سرمایه شرکت حداقل به مبلغ یک میلیون ریال. ( فیش واریزی )
  • کدپستی طبق نشانی و تلفن ثابت مرکز اصلی شرکت
  • مشخصات دو نفر به عنوان بازرسین شرکت
مدارک لازم جهت ثبت شرکت چیست. این سوالی است که متقاضیان ثبت شرکت در اصفهان طی اولین تماس تلفنی از ما می پرسند.
مدارک لازم جهت ثبت شرکت چیست. این سوالی است که متقاضیان ثبت شرکت در اصفهان طی اولین تماس تلفنی از ما می پرسند.

تذکر شماره ۱: شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود تفاوت شایان ذکری با هم ندارند. اداره شرکت های مسئولیت محدود در عمل به دلیل عدم نیاز به تمدید دوسالانه هیئت مدیره و سالانه بازرسین ساده تر می باشد. در عمل بانک ها جهت اعطای ضمانت نامه بانکی و پرداخت تسهیلات با شرکت های سهامی خاص سهل تر برخورد می نمایند.

تذکر ۲ شماره: در آیتم شماره موبایل اشخاص از مدارک لازم جهت ثبت شرکت توجه بفرمایید که خط اعلام شده برای هر شخص الزاما بایست بنام همان شخص باشد.

تذکر شماره ۳: در آیتم کد پستی اشخاص از مدارک لازم جهت ثبت شرکت توجه بفرمایید که کد پستی اشخاص می بایست همواره با کدپستی مرکز اصلی شرکت متفاوت باشد.

تذکر شماره ۴: در ارائه پیشنهاد نام جهت شرکت  حتما مقاله انتخاب نام برای ثبت شرکت را مطالعه بفرمایید.

مدارک لازم جهت ثبت برند

پس از تامین مدارک لازم جهت ثبت شرکت و انجام امور مربوط به آن خیلی ها به دنبال ثبت برند خود هستند. ثبت برند در مرکز مالکیت معنوی انجام می شود.

لازم به یاد آوری است که در قانون ثبت برند با عنوان ثبت علامت تجاری شناخته می شود. مدارک لازم جهت ثبت برند شامل تشکیل کارتابل در مرکز مالکیت معنوی می باشد. به غیر از این موارد جهت ثبت برند لازم است موارد زیر را با توجه نوع شخص حقیقی و یا حقوقی فراهم نمایید.

تامین مدارک لازم جهت ثبت برند، همچون مدارک لازم جهت ثبت شرکت کار ساده ای نیست.
تامین مدارک لازم جهت ثبت برند، همچون مدارک لازم جهت ثبت شرکت کار ساده ای نیست.

مدارک لازم جهت ثبت برند اشخاص حقیقی

  • تصویر کارت ملی و شناسنامه شخص در یک صفحه به فرمت  GPJ
  • آدرس پستی، کد پستی، ایمیل در دسترس، موبایل به نام شخص
  • تصویر مجوز شغلی ( پروانه بهره برداری، جواز کسب، مجوز صنفی و … )
  • تصویر کارت بازرگانی در صورتی که ریشه علامت تجاری لاتین باشد
  • تصویر لوگو با کیفیت مناسب

مدارک لازم جهت ثبت برند اشخاص حقوقی

  • تصویر کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل در یک صفحه به فرمت  GPJ
  • آدرس پستی، کد پستی، ایمیل در دسترس، موبایل به نام شخص
  • تصویر مجوز شغلی به نام شرکت ( پروانه بهره برداری، جواز کسب، مجوز صنفی و … )
  • تصویر کارت بازرگانی به نام شرکت در صورتی که ریشه علامت تجاری لاتین باشد
  • تصویر لوگو با کیفیت مناسب

مدارک لازم جهت ثبت اختراع

پس از تامین مدارک لازم جهت ثبت شرکت و انجام امور مربوط به آن خیلی ها به دنبال ثبت اختراع خود هستند. ثبت اختراع در مرکز مالکیت معنوی انجام می شود. مدارک لازم جهت ثبت اختراع شامل تشکیل کارتابل در مرکز مالکیت معنوی می باشد. به غیر از این موارد جهت ثبت اختراع لازم است موارد زیر را با توجه نوع شخص حقیقی و یا حقوقی فراهم نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت اختراع اشخاص حقیقی

  • تصویر کارت ملی و شناسنامه شخص در یک صفحه به فرمت  GPJ
  • آدرس پستی، کد پستی، ایمیل در دسترس، موبایل به نام شخص
  • خلاصه اختراع
  • توصیف اختراع
  • ادعانامه اختراع
  • نقشه های اختراع

مدارک لازم جهت ثبت اختراع اشخاص حقوقی

  • تصویر کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل در یک صفحه به فرمت  GPJ
  • آدرس پستی، کد پستی، ایمیل در دسترس، موبایل به نام شخص
  • خلاصه اختراع
  • توصیف اختراع
  • ادعانامه اختراع
  • نقشه های اختراع

مدارک لازم جهت اخذ جواز تاسیس

اگر قصد اخذ جواز تاسیس در اصفهان را دارید حتما درگیر موضوع مدارک لازم جهت اخذ جواز تاسیس می باشید. پیش از ورود به مدارک لازم جهت اخذ جواز تاسیس باید بگویم بسیاری تفاوت جواز تاسیس و پروانه بهره برداری را نمی دانند.

مدارک لازم جهت جواز تاسیس اشخاص حقیقی

  • ثبت نام در سامانه ملی مجوز
  • مدارک هوینتی شامل کارت ملی  شخص متقاضی، شناسنامه متقاضی
  • وکالتنامه کاری که طبق نمونه تنظیم و در دفترخانه اسناد رسمی تنظیم می گردد.
  • کد های آیستیک محصولات که به دقت از بهین یاب استخراج شده باشند.

 

مدارک لازم جهت جواز تاسیس اشخاص حقوقی

  • ثبت نام در سامانه ملی مجوز
  • مدارک هویتی مدیر عامل شامل کارت ملی  شخص متقاضی، شناسنامه متقاضی
  • مدارک شرکت شامل آگهی تاسیس، آگهی تغییرات، اساسنامه و …
  • وکالتنامه کاری که طبق نمونه تنظیم و در دفترخانه اسناد رسمی تنظیم می گردد.
  • کد های آیستیک محصولات که به دقت از بهین یاب استخراج شده باشند.

 

مدارک لازم جهت اخذ کارت بازرگانی

مدارک لازم جهت ثبت شرکت را فراهم آورده و شرکت خود را ثبت نمودید اما کار در همین جا به پایان نرسیده شرکت شما شما پس از ثبت تازه کار خود را شروع کرده و نیاز به امکانات مختلفی جهت انجام کار دارد.

یکی از این مجوزها کارت بازرگانی می باشد مدارک کارت بازرگانی چیست. این سوال را بسیاری از متقاضیان و به کرات در طی روز از ما می پرسند.

مدارک لازم جهت صدور کارت بازرگانی شخصی

  • یک قطعه عکس رنگی ۳در۴ ( زمینه سفید )
  • تصویر شناسنامه و کارت ملی پشت و رو
  • تصویر مدرک تحصیلی و پایان خدمت
  • آدرس و کدپستی منزل و محل کار
  • اجاره نامه با سند تک برگ هولوگرام و کد رهگیری دار ( نوع کاربری اداری تجاری ) به ادرس محل کار
  • شماره موبایل بنام شخص باشد
  • نامه سوء پیشینه از پلیس +۱۰
  • دفاتر پلمپ در صورت وجود عکس از صفحه اول
  • شماره بیمه تامین اجتماعی و کد کارگاه و نام شعبه جهت تمدید کارت
  • شماره شبا حساب جاری یکساله
  • فرم پیش ثبت نام الکترونیکی کد اقتصادی

مدارک لازم جهت صدور کارت بازرگانی شرکتی :

  • یک قطعه عکس رنگی ۳در۴ ( زمینه سفید ) مدیرعامل و کارت ملی پشت و رو
  • تصویر شناسنامه و کارت ملی اعضا هیئت مدیره
  • تصویر مدرک تحصیلی و پایاان خدمت مدیرعامل
  • آدرس و کدپستی منزل مدیرعامل
  • کلیه روزنامه های رسمی شرکت ( تاسیس و اخرین تغیرات )
  • اوراق شرکت شامل تقاضانامه و شرکت نامه یا اظهارنامه
  • برگه کد اقتصادی شرکت
  • دفاتر پلمپ در صورت وجود عکس از صفحه اول
  • اجاره نامه با سند تک برگ هولوگرام و کد رهگیری دار ( نوع کاربری اداری تجاری ) به ادرس محل کار
  • شماره بیمه تامین اجتماعی و کد کارگاه و نام شعبه
  • شماره شبا حساب جاری یکساله شرکت
  • تصویر دسته چک صیادی که مربوط به حساب جاری می باشد.
  • نامه سوء پیشینه از پلیس +۱۰
  • لیست سهامداران شرکت همراه در صد سهام هاشون
  • شماره موبایل بنام مدیرعامل

مدارک لازم جهت ثبت شرکت چیست

مدارک لازم جهت ثبت شرکت چیست. این سوالی است که متقاضیان ثبت شرکت در اصفهان طی اولین تماس تلفنی از ما می پرسند. واقعیت این است که مدارک لازم جهت ثبت شرکت فیزیکی نمی باشد.

در واقع امروز دیگر مدارک لازم جهت ثبت شرکت کارت ملی، شناسنامه نمی باشد. در واقع ما فقط به اطلاعات هویتی سهامداران و یا دارندگان سهم الشرکه شرکت نیاز داریم.

اگر کنجکاو هستید باید بگویم که دلیل این موضوع هوشمند سازی سامانه ثبت شرکت ها می باشد. از چندی پیش اتصال این سامانه به سامانه هایی شرکت ملی پست این امکان را فراهم آورده است

مدارک لازم جهت ثبت شرکت

  • تعیین نوع شرکت از لحاظ مسئولیت محدود و سهامی خاص
  • تصویر کارت ملی که بر روی آن شماره شناسنامه، کد پستی و موبایلی به نام همان شخص قید شده باشد.
  • ۵ عدد نام جهت شرکت پیشنهاد گردد.
  • درصد سهام / میزان سهم الشرکه هر فرد چقدر می باشد.
  • مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس هیئت مدیره، عضو هیئت مدیره چه کسانی هستند.
  • صاحبان مجاز امضای شرکت چه کسی / کسانی، به صورت تک تک / با هم هستند.
  • موضوع شرکت به صورت اجمالی و با نگارش صحیح در چند خط بیان شود.
  • سرمایه شرکت حداقل به مبلغ یک میلیون ریال. ( فیش واریزی )
  • کدپستی طبق نشانی و تلفن ثابت مرکز اصلی شرکت
  • مشخصات دو نفر به عنوان بازرسین شرکت

دریافت قرارداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *