اهمیت ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی

ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی الزامی قانونی می باشد. همه شرکت ها موظف به درج آگهی تاسیس و تغییرات خود در روزنامه رسمی می باشند. پس از ثبت شرکت در اصفهان به شرکت در خصوص تکالیف قانونی آنها تذکر می دهم. ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی یکی از مهمترین این تکالیف می باشد.

چگونگی چاپ و انتشار آگهی شرکت در روزنامۀ رسمی

جهت رفاه مراجعین چندی است که روند چاپ آگهی در روزنامه رسمی به صورت ۱۰۰% الکترونیک در آمده است. تمامی مراحل از طریق پورتال روزنامه رسمی قابل انجام خواهد بود.

مراحل چاپ و انتشار آگهی شرکت در روزنامۀ رسمی

همانطور که گفتم کلیه مراحل چاپ و انتشار آگهی در روزنامه رسمی به شیوه الکترونیک می باشد. در زیر مراحل آن را به صورت گام به گام برای شما تشریح خواهیم نمود.

مشاوره-رایگان-ثبت-آگهی-شرکت-در-روزنامه-رسمی

ثبت نام در پورتال روزنامه رسمی

پیش از هر کار شما باید در پورتال روزنامه رسمی کشور ثبت نام نمایید. برای عضویت در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی بر روی لینک ( عضویت در سایت )  قرارداده شده کلیک نمایید.

با ورود به این صفحه فرمی روبروی شما قرار می گیرد که باید اطلاعات آن را پر نمایید. با تکمیل فرم شما عضو سایت خواهید شد. توجه بفرمایید کاربر بر حسب نوع خود می تواند حقیقی و یا حقوقی باشد.

تحویل آگهی به روزنامه رسمی

صاحبان آگهی جهت ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی مراحل زیر را طی می نمایند. پس از انجام کلیه مراحل قانونی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری مدارک شرکت ثبت شدۀ خود را تحویل بگیرید.

نخست از طریق نام کاربری و رمز عبور مرحلۀ قبل به سامانه وارد گردید. بعد از ورود به “صفحۀ شخصی من” روی گزینه “پرداخت هزینۀ آگهی” کلیک نمایید.

برای انتخاب صحیح آگهی خود شماره مکانیزه آگهی که در بالای اوراق ثبتی شما وجود دارد را در کادر مشخص شده وارد نمایید.

سیستم به صورت اتوماتیک آگهی مذکور را واکشی کرده و نمایش می دهد. با انتخاب گزینه پرداخت آنلاین هزینه ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی را پرداخت نمایید.

دریافت آگهی منتشر شده در روزنامه رسمی

پس از پرداخت  هزینه آگهی روزنامه رسمی شرکت می توانید جهت دریافت آن به سامانه مراجعه نمایید. بر روی گزینه آگهی های قانونی کلیک نمایید.

در بخش جستجوی آگهی ها حداقل یکی از فیلد های موجود را کامل کنید. در فهرست آگهی های یافته شده بر روی آگهی مورد نظر کلیک می کنیم.

در آخر مشاهده متن آگهی و دسترسی به نسخه امضاء شده انجام می پذیرد. دسترسی به نسخه امضاء شده مستلزم نصب ابزار های به خصوص می باشد.

ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی در سراسر ایران

ما مجری ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی در سراسر ایران می باشیم. با توجه به اهمیت موضوع بر آن شدیم که با راه اندازی سیستم آنلاین در خدمت ارباب رجوعان محترم باشیم.

کافی است که تصویر مدارک ثبتی خود را برای ما واتساپ نموده و حداکثر ظرف مهلت یکساعت ثبت نام عضویت شما در سامانه روزنامه رسمی کشور انجام شود.

پس از عضویت کلیه فرایند پرداخت و نهایتاً دریافت آگهی امضا شده توسط موسسه حقوقی سایه آسای یاسان هستی برای برای شما انجام می گیرد.

ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی در اصفهان

مژده ای برای همشهریان عزیز اصفهانی خود داریم. سیستم آنلاین ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی  مقارن با سال۱۴۰۱ توسط عالی خانی® راه اندازی شد . این سیستم که به ابتکار عالی خانی® تاسیس شده است.

هدف از این سیستم جلوگیری از سردرگمی ارباب رجوعان برای پرداخت و دریافت روزنامه رسمی می باشد. متاسفانه پورتال روزنامه رسمی جمهوری اسلامی برای ارباب رجوع سردرگم و بدون پشتیبان می باشد. به محض ورود اطلاعات اشخاص حقوقی به صفحۀ مربوط همکاران ما به صورت بر خط در این زمینه پشیبان شما خواهند بود.

تجربۀ دو دهه ثبت شرکت در اصفهان به ما اثبات کرد که خیلی ها متاسفانه به دلیل مشکلات کار با سامانه های الکترونیک از  ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی سرباز می زنند .

این موضوع با توجه به الزمات قانونی موجود در این زمینه بعدها مشکلاتی را برای این دوستان رقم می زند. لذا بر آن شدیم به منظور سهولت ارباب رجوعان سیستم سهل و ساده برای پذیرش آگهی و انجام خدمات مربوط به آن راه اندازی نماییم.

ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی در تهران

در تهران نیز همانند اصفهان آماده ارائه خدمات مشابه می باشیم. ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی  مقارن با سال۱۴۰۱ توسط عالی خانی® راه اندازی شده است.

این نرم افزار آنلاین هیچ گونه وابستگی به موقعیت ندارد. شما در هریک از شهرهای ایران که باشید با درج چند آیتم مختصر و یا پر نمودن فرم می توانید از خدمات ما بهره مند گردید.

بخش پشتیبانی ما در تهران همچون همۀ شهرهای ایران همواره در خدمت شما خواهد بود. شماره تماس پشتیبانی ما در تهران ۰۹۱۲۰۱۳۳۹۴۱ می باشد.

 

ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی عالی خانی®

ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی کار بسیار ساده ای می باشد. کافی است که مشخصات شرکت خود را در قسمت های مربوط تایپ نمایید.

این مشخصات شامل نام، نام خانوادگی، جنسیت، نام شرکت، تلفن همراه، ایمیل، استان، شهر و یک کدپستی معتبر می باشد.

کلیه مراحل ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی در زمان کوتاهی جهت شما انجام خواهد شد. پس از ۵ الی ۷ روز کاری آگهی روزنامه شرکت برای شما ایمیل خواهد شد.

نوشته های بیشتری درباره ی این موضوع بخوانم

همه چیز دربارۀ ثبت شرکت در اصفهان در سال ۱۴۰۱

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان

ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان

مراحل ثبت شرکت در اصفهان

هزینه ثبت شرکت در اصفهان

ارتباط با بیرون

اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری

روزنامه رسمی جمهوری اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *