اهمیت اظهارنامه مالیاتی در اصفهان

اظهارنامه مالیاتی در اصفهان به واقع مهمترین وظیفه هر کسب و کار در اصفهان می باشد. اظهارنامۀ مالیاتی در واقع کارنامه یک ساله فعالیت هر بنگاه اقتصادی می باشد.

همه اشخاص حقیقی حقوقی منجمله شرکت و موسسه ها ملزم به ارائه اظهارنامه می باشند. عدم ارائه اظهارنامه موجب جریمه و علی الرس شدن مالیات می شود.

بنابراین عدم ارائه اظهارنامه باری بر بار مالی مجموعه می افزاید. تنظیم اظهارنامه مالیاتی باید توسط فردی خبره به این کار صورت پذیرد. قبلا در مقالیه حسابدار در اصفهان در سال ۱۴۰۱ برایتان گفتم هر حسابداری نمی تواند عهده دار امور مالیاتی شما گردد.

مشاوره رایگان اظهارنامه مالیاتی در اصفهان

 

نحوه تسلیم اظهارنامه مالیاتی

در سال های اخیر شیوۀ تسلیم اظهارنامۀ مالیاتی از حضوری به غیر حضوری تغییر یافته است. اظهارنامه مالیاتی در اصفهان توسط مودیان مالیاتی باید در سامانۀ اظهارنامۀ مالیاتی تنظیم و ضبط گردد.

در این نوشته دربارۀ ورود و ثبت نام در سامانه اظهارنامه مالیاتی برای شما صحبت خواهم کرد. تمامی مودیان مالیاتی اعم از اینکه در اصفهان و غیره سکونت دارند باید اطلاعات مالیاتی خود را در قالب اظهارنامه در این سامانه ثبت کنند.

چه کسانی مودیان مالیاتی محسوب می شوند ؟

همانطور که می دانید اشخاص به دو دستۀ اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی تقسیم بندی می شوند. اشخاص حقیقی همان افراد عادی جامعه هستند و اشخاص حقوقی همان شرکت ها می باشند.

خدمات اظهارنامه مالیاتی در سراسر کشور

با غیر حضوری شدن تسلیم اظهارنامه مالیاتی شبکه خدمات خود را به سراسر کشور گسترده نمودیم. هم اکنون مفتخریم اعلام کنیم که در هر نقطه از ایران با تماس با ما و در کوتاهترین زمان ممکن اظهار نامه مالیاتی شما را تنظیم خواهیم کرد.

فرقی نمی کند که شما عملکردی داشته باشید و یا نه. شما در هر حال طبق قانون مکلف به ارائه اظهارنامه مالیاتی می باشید.

این نکته از این نظر اهمیت دارد که بسیاری بر این باورند که شرکت ایشان غیر فعال است و نیاز به اظهارنامه مالیاتی ندارند. این باور به کلی غلط بوده و عواقب آن مستقیما بر عهده مودی و یا مودیان می باشد.

نوشته های بیشتر

 ثبت شرکت در اصفهان

ارتباط با بیرون

اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری

www.tax.gov.ir

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *