راهنمای جامع ثبت شرکت در نجف آباد

ثبت شرکت در نجف آباد به عنوان یکی از مهمترین شهرهای استان اصفهان پس از ثبت شرکت در اصفهان همواره در ثبت عالی خانی مطرح بوده است.  بسیاری از متقاضیان ثبت شرکت در اصفهان نیز به واقع متقاضی ثبت شرکت در نجف آباد هستند.

ماجرا چیست ؟! در واقع اینها متقاضیان ثبت شرکت در استان اصفهان هستند که کدپستی آنها در شهر نجف آباد واقع شده است. ملاک اداره ثبت شرکت ها و موسسات تجاری نیز کدپستی مرکز اصلی شرکت می باشد.

ما پس از تماس اول این متقاضیان ثبت شرکت در اصفهان را به ثبت شرکت در نجف آباد هدایت می کنیم. هر چند همان اصول حاکم بر ثبت شرکت در اصفهان در اینجا نیز مو به مو اجراء می گردد.

بنا بر یک اصل قدیمی در ثبت عالی خانی به ثبت شرکت در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه متعهد هستیم. در نجف آباد نیز این مرام نامه به دقت اجراء می گردد.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در نجف آباد

مشاوره رایگان در جهت ثبت شرکت در نجف آباد  

مشاوره رایگان در جهت ثبت شرکت در نجف آباد یکی دیگر از همان اصول مرام نامه ما در ثبت عالی خانی می باشد. در آن شده ایم که تا حد امکان مشاوره های خود را به صورت رایگان به موکل ارائه نماییم.

متقاضی ما در شروع راه خیلی وقت ها راه صحیح را نمی داند. او نمی خواهد و نمی تواند در برابر کار انجام نشده پول پرداخت نماید. این وظیفه ماست که تا حد امکان او را رایگان راهنمایی کنیم تا دقیقاً به جمع بندی کافی در خصوص خدماتی که می خواهد برسد.

حتی اگر پس از مشاوره رایگان مشتری از خدمات ما استفاده هم نکند ما باز هم بر تعهد خود استوار هستیم. جهت مشاوره رایگان ثبت شرکت در نجف آباد با شماره های زیر تماس بگیرید.

انواع شرکت قابل ثبت در نجف آباد

طبق معمول در نجف آباد نیز انواع شرکت قابل ثبت می باشد. این دسته بندی ها از دل قانون تجارت بیرون آمده است. قانون تجارت ۷ نوع شرکت را به رسمیت شناخته و آنها را تعریف می نماید.

  • ثبت شرکت سهامی خاص در نجف آباد
  •  ثبت شرکت با مسئولیت محدود در نجف آباد
  • ثبت شرکت تضامنی در نجف آباد
  • ثبت شرکت تعاونی در نجف آباد

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در نجف آباد

مدارک لازم برای ثبت شرکت در نجف آباد در واقع همان مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان می باشد. به لطف اتصال سامانه ثبت شرکت ها به سامانه ثبت احوال اطلاعات سجلی افراد به صورت آنلاین تصدیق می گردد و بنابراین نیازی به اصل هیچ یک مدارک شناسایی نمی باشد.

در واقع در موارد معدودی در حال حاضر شما نیاز به ارائه مدرک دارید. این موارد به این شرح می باشند. ۱-در مورد افرادی که سایت از شما بخواهد که گواهی عدم سوء پیشینه برایشان ارائه نمایید. ۲-در مواردی که ثبت شرکت منوط به اخذ مجوز باشد. ۳-اصل فیش بانکی پرداخت سرمایه شرکت.

هزینه ثبت شرکت در نجف آباد

همانطور که گفتم بر مبنای تعهدی که بر ثبت شرکت با کمترین هزینه داریم در تمام شهرهای ایران و منجمله نجف آباد صادق می باشد. بر این اساس هزینه ثبت شرکت در اصفهان و همچنین کلیه شهرهای استان اصفهان بر اساس آماری رکه از هزینه ثبت شرکت در دست داریم تا امروز کمترین هزینه را ارائه نموده ایم.

مضاف بر اینها مشاوره رایگان در زمینه ثبت شرکت در نجف آباد مزید بر علت موجب رجوع متقاضیان محترم ثبت شرکت نجف آباد به ما گردیده است.

مراحل ثبت شرکت در نجف آباد

ثبت نام اینترنتی در سامانه ثبت شرکت ها

مراحل ثبت شرکت در نجف آباد فرق چندانی با ثبت شرکت در اصفهان ندارد. ثبت نام اینترنتی شرکت مرحله نخست ثبت شرکت در تمام شهرستان های اصفهان است.

متقاضی ثبت شرکت در نجف آباد می بایست نخست وارد سامانه ثبت شرکتها گردد؛ در سامانه ثبت شرکت ها شما ملزم به پر نمودن یک تعداد فرم به شکل گام به گام می باشد.

برخی از این فرم ها صرفاً با اطلاعات هویتی متقاضیان پر می گردد و برخی دیگر مستلزم دانستن یک سری موضوعات ریز حقوقی می باشد.

در مجموع ثبت نام در سامانه ثبت شرکتها بهتر است توسط یک موسسه کار بلد انجام شود. در کار ثبت شرکت آنقدر ریزه کاری های وجود دارد که خود ما هم بعد از سالها تجربه گاه و بیگاه به نکته جدیدی برخورد می کنیم.

مراحل ثبت شرکت بعد از تایید نام

پس از آنکه نام شما تایید شد مراحل پیش روی شما به این شرح می باشد. اگر شرکت شما سهامی خاص باشد باید به یکی از شعب بانک ها مراجعه و نسبت به افتتاح حساب برای شرکت در شرف تاسیس اقدام نماید و گواهی بانک به همراه فیش را جهت ارسال به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری نگهداری نمایید.

پست کردن مدارک و تحویل

در آخرین مرحله از ثبت شرکت در نجف آباد می بایست بعد از چاپ دو نسخه متحد از همگی مدارک (اساسنامه، اظهارنامه، تقاضانامه، شرکتنامه، صورتجلسه موسسین، صورتجلسه هیات مدیره) و امضاء نمودن کلیه برگ های هریک از آنها و گذاشتن ضمائمی همچون گواهی واریز وجه، فیش واریز وجه، مجوز … در پاکت آن را از طریق یکی از پست های واقع در نجف آباد به آدرس اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری اصفهان پست می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *