راهنمای جامع ثبت شرکت در سمیرم

ثبت شرکت در سمیرم یکی از دسته فعالیت های ما در استان اصفهان پس از ثبت شرکت در اصفهان است. سمیرم شهری است که در جنوب استان اصفهان ولقع گردیده و مرکز شهرستان سمیرم است.

در واقع ذهمین الان هم بسیاری از متقاضیان ما برای ثبت شرکت در اصفهان متقاضیان ثبت شرکت در سمیرم هستند. ماجرا چیست ؟! داستان این است که هر کس در استان اصفهان بخواهد شرکتی ثبت نماید که نشانی مرکز شرکت یک کدپستی در سمیرم باشد از نظر اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به اداره ذی ربط در سمیرم ارجاع داده می شود.

البته مراحل اولیه کارهای وی در اداره استان اصفهان و یا همان اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری استان اصفهان انجام می گردد لیکن تحویل مدارک نهایی شرکت ثبت شده به وی از طریق اداره ثبت ثبت اسناد و املاک سمیرم انجام می گردد.

ما نیز در ثبت عالی خانی بر آن شدیم که به این منظور ثبت شرکت در سمیرم را به شکل جداگانه از ثبت شرکت در اصفهان پیگیری نماییم. حاصل این قضیه شکل گیری بخش مستقل برای پیگیری امور متقاضیان ثبت شرکت در سمیرم می باشد.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در سمیرم

مشاوره رایگان ثبت شرکت در سمیرم

مشاوره رایگان ثبت شرکت سمیرم همانند همه شهرهای ایران سیاست همواره برقرار ثبت عالی می باشد. متقاضی ثبت شرکت در سمیرم می تواند همه سوالات خود را بدون دقدقه هزینه مشاوره از ما بپرسد.

بر آن شدیم که مشاوره ها را به طور کلی رایگان نماییم. مشاوره رایگان خصوصاً در مورد ثبت شرکت اهمیت به سزایی دارد.

متقاضی ثبت شرکت می خواهد بداند که چه نوعی شرکتی ثبت نماید؟! شرکت سهامی خاص بهتر است یا شرکت با مسئولیت محدود؟! حداقل سرمایه جهت ثبت شرکت چقدر است ؟! نام های پیشنهادی شرکت باید چگونه باشند.

شرایط لازم جهت ثبت شرکت در سمیرم

تاکنون شرایط خاصی برای ثبت شرکت در سمیرم و یا هر شهر دیگر اعلام نشده است. هر ایرانی می تواند به همراه یک شریک دیگر ثبت شرکت نماید. اگر فرزند شما به سن قانونی نرسیده باز هم می تواند سهامدار شرکت باشد.

جالب اینجاست که حتی افرادی که دوره سربازی خود را نگذرانده اند هم می توانند شرکت ثبت نمایند و وجود کارت نظام وظیفه خللی در این زمینه وارد نمی نماید.

تنها موردی که بحث شرط در ثبت شرکت مطرح می گردد؛ ثبت شرکت هایی است که اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ثبت نمودن آنها را منوط به مجوز نماید.

اخذ مجوز برای ثبت چنین شرکت های احتمالاً با شرایطی همراه خواهد بود. این شرایط از سوی نهاد مربوطه به شما ابلاغ می گردد.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در سمیرم

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در سمیرم همان مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان است. متقاضی ثبت شرکت در سمیرم می بایست تصویر و یا اصل آنها را حسب مورد آماده و ارسال نماید:

  • عکس کارت ملی و شناسنامه کلیه اعضاء(نیازی به ارائه اصل نیست)
  • گواهی عدم سوء پیشینه عنداللزوم(پرینت)
  • گواهی و فیش بانکی واریز وجه(اصل)
  • مجوز بر حسب مورد (اصل)

هزینه ثبت شرکت در سمیرم

گفتیم که در سمیرم نیز به مرامنامه موسسه مبنی بر کمترین هزینه ثبت شرکت پایبند هستیم. روی این حساب یکی از کمترین هزینه های ثبت شرکت در سمیرم را ارائه می دهیم. در هنگام ارائه هزینه ثبت شرکت در سمیرم تنها هزینه حق الوکاله موسسه به وی اعلام و از وی دریافت می گردد.

متقاضی ثبت شرکت البته می بایست هزینه های مختصر دیگری به هنگام پست مدارک و در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری بپردازد که ما بنا بر اصل شفافیت ریز آن هزینه ها را از هزینه موسسه جدا نموده ایم.

پیوندها

سامانه – irsherkat – سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *