مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان اولین سوالی است که متقاضیان از ما می پرسند. درواقع با اتصال سیستم های قوه قضاییه ، ثبت احوال به سامانه ثبت شرکت ها شما نیاز به ارائه مدرک خاصی در این زمینه ندارید. شاید تعجب کرده باشید و حق هم با شماست. بالاخره این نیز از فواید الکترونیک شدن کارهای اداری است. در این زمینه شما تنها می بایست اطلاعات هویتی افراد را وارد سامانه نمایید.

مشاوره رایگان مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان چیست ؟!

ثبت شرکت در اصفهان نیاز به ارائه مدارک هویتی افراد ندارد. حتی شما نیاز به ارائه گواهی سوء پیشینه هم ندارید. این موارد به صورت خودکار در سامانه اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری اصفهان انجام می پذیرد. فیش پرداخت مبلغ سرمایه شرکت تنها در ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان الزامی می باشد. اگر شرکت شما نیازمند ارائه مجوز بوده می بایست مجوز خود را نیز ارائه نمایید. مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان همگی پست می گردد. کارشناس اداره ثبت در صورت وجود کسری در مدارک از طریق سامانه ثبت شرکت ها این مورد را به شما اطلاع خواهد داد. لازم به توضیح است که اساسنامه، شرکتنامه، تقاضانامه، اظهارنامه، صورت جلسه مجمع عمومی و هیئت مدیره را نیز به نوعی می توان مدارک لازم جهت ثبت شرکت منظور نمود. مدارک اخیر بنا به نوع شرکت از هر کدام دو نسخه طبق نسخ مجود در سامانه چاپ و توسط کلیه سهامداران/ دارندگان سهم الشرکه می رسد. بر خلاف قدیم که تهیه این مدارک به صورت دستی انجام می شد امروز سامانه ثبت شرکت ها با ورود اطلاعات افراد خود مبادرت به تولید این مدارک با بارکد مخصوص می نماید . اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری پس از تکمیل فرایند ثبت شرکت در اصفهان نسخه ای از این مدارک را به شما تحویل می دهد.          

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *