ثبت صورتجلسه تغییرات در اصفهان

شرکت ها هم مانند ما آدمها پس از تولدشان که در واقع با ثبت شرکت شروع می شود؛ مدام در حال تغییرند .

طبیعی هم هست؛ تغییر جرء اساسی روزگار است، شرکت ها مرکز عوض می کنند؛ آدمهایشان یا همان سهامداران و شرکاء خود را عوض می کنند؛ تغییر سرمایه می دهند، مدیرعامل و یا سایر مدیران خود را عوض می کنند و  بالاخره منحل می شوند.

باید تاکید می کنم که ثبت صورتجلسه تغییرات، به مراتب از ثبت شرکت سخت تر است. ثبت اینگونه صورتجلسات باید هم بر اساس قانون و هم منطبق با شرایط ثبتی شرکت و تغییرات قبلی آن باشد.

ثبت صورتجلسه تغییرات در اصفهان در واقع بر اساس تصمیماتی صورت می پذیرد که توسط کلیه اعضاء و یا مدیران، شرکت های ثبت شده در اصفهان گرفته می شود.

مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات در اصفهان

تصمیمات به شکل صورتجلسه ای وفق قانون تجارت تنظیم می شود.

پس از تنظیم این صورتجلسات باید در دو نسخه و با به امضاء ررسانده و به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری اصفهان پست شود.

بدی کار این است؛ بر خلاف موقع ثبت شرکت که اشباهات حقوقی موجود  قبل از به امضاء رساندن، اوراق شرکت به شما تذکر داده می شود؛ اگر در تنظیم صورتجلسه اشتباه کرده باشید؛ کل مدارک به شما عودت داده می شود .

این یعنی دو هفته اتلاف وقت و هزینه ای که در موقع پست جهت ارجاع به اداره ثبت شرکت ها پرداخت می کنید.

ثبت تغییرات شرکت ها در اصفهان بر اساس سه نهاد زیر ممکن است انجام شود.

  • مجمع عمومی فوق العاده
  • مجمع عمومی عادی
  • جلسات هیات مدیره

ثبت صورتجلسات مجمع عمومی فوق العاده

تصمیماتی همچون تغییر نام شرکت، تغییر محل شرکت، تغییر موضوع شرکت یا افزودن یا کاستن بخشی از موضوع شرکت، ورود و خروج سهامداران شرکت و انحلال در صلاحیت مجمع عئومی فوق العاده است.

ثبت صورتجلسه مجمع عمومی عادی

اعلام صورت های مالی و مالیاتی و انتخاب هیات مدیره در صلاحیت مجمع عمومی عادی است.

ثبت صورتجلسه هیات مدیره

تغییراتی که در هیات مدیره می بایست اعمال شود؛ منجمله تغییر مدیر عامل و یا صاحبان امضای شرکت در صلاحیت هیات مدیره می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *